Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Tue 27 Jul 2010 - 10:25:06 MET DST
Message-ID: <1x8vln7azuklz$.wamaqolub7dx$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Dnia Tue, 27 Jul 2010 09:16:51 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

> Dnia Mon, 26 Jul 2010 22:12:25 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):
>
>> Jaka jedna paleta? Czy ty w ogĂłle wiesz, o czym mĂłwisz? NajwyraĹşniej nie -
>> każda paczka serwisowa MUSI być spakowana osobno, bo ma nadany przez serwis
>> unikalny numer RMA. Paczka MUSI być wysłana kurierem - wiesz, ile kosztują
>> przesyłki kurierskie? Za 10zł to możesz sobie pocztą wysłać - w jedną
>> stronÄ™ zresztÄ…, bo w obie juĹĽ ci kasy nie starczy.
>
> No nie wydaje mi siÄ™, ĹĽe akurat poczta taniej wychodzi... W takim Merlinie
> przy zamówieniu poniżej 99 zł przesyłka kurierem (w jedną stronę oczywiście)
> kosztuje 11 zł, a pocztą - 12,50.

To już zależy od firmy kurierskiej, szczegółów umowy i wagi przesyłki. Tak
czy owak, opłata transportowa inkasowana przez serwis w przypadku
odrzucenia gwarancji i tak ma charakter umowny.

-- 
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"Krocz naprzód, mężny światłości synu
A te sedesy w kolorze jaśminu
Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"
Received on Tue Jul 27 10:30:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Jul 2010 - 10:51:02 MET DST