Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Tue 27 Jul 2010 - 10:22:27 MET DST
Message-ID: <jkdpvbxmoho9.t8qyk8jd3j8i.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Dnia Tue, 27 Jul 2010 02:36:29 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):

> Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w
> wiadomości news:xihmsvq1em5e$.14ctwwajxa7xb.dlg@40tude.net...
>
>> Ależ oczywiście, ma prawo rządać zwrotu, podobnie jak serwis ma prawo
>> rządać zwrotu kosztów przesyłki przy nieuzasadnionym rządaniu naprawy
>> gwarancyjnej.
>
> PodstawÄ™ prawnÄ… podasz? Przy okazji, co to jest "rzÄ…danie"?

"rządanie" to jest "żądanie" po kilku godzinach czytania wypocin na różnych
forach :) Przepraszam za orta.

Czego podstawę prawną chcesz? Żądania zapłacenia za usługę transportową?

-- 
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."
Received on Tue Jul 27 10:25:04 2010

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Jul 2010 - 10:51:02 MET DST