Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Tue 27 Jul 2010 - 10:33:23 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Message-ID: <slrni4t6fm.1ggc.januszek@gimli.mierzwiak.com>

Piotr M napisa?(a):

> Oczywiście że nie. Istnieją wady produkcyjne lub złe rozwiązania
> konstrukcyjne, które wpływają później na pęknięcia i inne uszkodzenia
> mechaniczne. Oczywiście to są wyjątki.

Skoro potrafisz uzasadnic wade produkcyjna tego sprzetu to lepsza droga
bylo zlozenie reklamacji na podstawie niezgodnosci z umowa u sprzedawcy
sprzetu.

j.

-- 
bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...
Received on Tue Jul 27 10:35:03 2010

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Jul 2010 - 10:51:02 MET DST