Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 27 Jul 2010 - 09:16:51 MET DST
Message-ID: <kllqak5z2swo.dlg@maverick.kielek.info>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Mon, 26 Jul 2010 22:12:25 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

> Jaka jedna paleta? Czy ty w ogóle wiesz, o czym mówisz? Najwyraźniej nie -
> każda paczka serwisowa MUSI być spakowana osobno, bo ma nadany przez serwis
> unikalny numer RMA. Paczka MUSI być wysłana kurierem - wiesz, ile kosztują
> przesyłki kurierskie? Za 10zł to możesz sobie pocztą wysłać - w jedną
> stronę zresztą, bo w obie już ci kasy nie starczy.

No nie wydaje mi się, że akurat poczta taniej wychodzi... W takim Merlinie
przy zamówieniu poniżej 99 zł przesyłka kurierem (w jedną stronę oczywiście)
kosztuje 11 zł, a pocztą - 12,50.

-- 
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ I błąd przyda się na coś - przynajmniej na przestrogę dla drugich.       ]
[                                                            (A.M. Fredro) ]
Received on Tue Jul 27 09:20:04 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Jul 2010 - 09:51:04 MET DST