Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 27 Jul 2010 - 11:16:51 MET DST
Message-ID: <3ov8gwka6ce2$.dlg@maverick.kielek.info>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Tue, 27 Jul 2010 10:25:06 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

>> No nie wydaje mi się, że akurat poczta taniej wychodzi... W takim Merlinie
>> przy zamówieniu poniżej 99 zł przesyłka kurierem (w jedną stronę oczywiście)
>> kosztuje 11 zł, a pocztą - 12,50.
>
> To już zależy od firmy kurierskiej, szczegółów umowy i wagi przesyłki.
> Tak czy owak, opłata transportowa inkasowana przez serwis w przypadku
> odrzucenia gwarancji i tak ma charakter umowny.

IMVHO zasilacz do notebooka będzie porównywalny z porządniejszą książką
wagowo czy gabarytowo. :) A odnośnie umowy z firmą kurierską - jakoś nie
wydaje mi się, żeby taka firma, jak Asus wynegocjowała takie stawki, że
przesyłka wychodzi za 50 dych. Rozumiem, że firma chce zarobić, ale - jak to
obrazowo można stwierdzić - owce się strzyże, a nie zażyna. ;)

Nie mówię, że w przypadku nieuzasadnionej reklamacji przesyłka ma być na
koszt firmy, do której ona szła. Pytanie tylko, czy faktycznie była to
nieuzasadniona reklamacja.

-- 
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Wykonaj rzecz niemożliwą, a szef zaliczy ją do twoich obowiązków.        ]
[                                              (znalezione gdzieś w necie) ]
Received on Tue Jul 27 11:25:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Jul 2010 - 11:51:03 MET DST