Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 22:12:25 MET DST
Message-ID: <1x6enx0qa2b1.c7pzo2c40rmp$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Dnia Mon, 26 Jul 2010 21:20:41 +0200, Piotr M napisał(a):

>
> Gdybym wiedział, że mnie obciążą kosztami, to bym go nie oddawał i
> naprawił ten kabel. No jeszcze żeby obciążali normalnymi kosztami
> "transportu". Np 10-20zł to też bym zaryzykował i go oddał. Ale ponad
> 50zł? To to leciało samolotem dookoła świata? A poza tym jak to idzie
> przez sklep, to przecieĹĽ jest jeszcze taniej, bo jedzie razem np na jednej
> palecie itd itd. Jak dla mnie to podejrzana sprawa i mogę powiedzieć, że w
> mojej ocenie na obecną wiedzę ze na granicy jakiegoś złodziejstwa.

Jaka jedna paleta? Czy ty w ogĂłle wiesz, o czym mĂłwisz? NajwyraĹşniej nie -
każda paczka serwisowa MUSI być spakowana osobno, bo ma nadany przez serwis
unikalny numer RMA. Paczka MUSI być wysłana kurierem - wiesz, ile kosztują
przesyłki kurierskie? Za 10zł to możesz sobie pocztą wysłać - w jedną
stronÄ™ zresztÄ…, bo w obie juĹĽ ci kasy nie starczy.

-- 
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."
Received on Mon Jul 26 22:15:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 22:51:03 MET DST