Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 21:20:41 MET DST
Message-ID: <op.vggtcrgx13q3bq@piotr-komputer>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes

Dnia 26-07-2010 o 19:59:11 Smagic <suppliesmagic@gmail.com> napisał(a):

> To był dramat! Zasilacz 160 PLN, i czekanie 2 tygodnie...(serwis hp)
>
> Problem rozwiązał znajomy student zajmujący się robotyką (nie wiem czy
> to ma znaczenie ;))
> Przylutował kabelek z nowym gniazdkiem (na końcu) w miejscu starego
> gniazdka.
> Co prawda szlag trafił gwarancję ale lap śmiga już na tym 4 rok bez
> problemu :)
> Koszt: 4pak bronxa!
>
> W serwisie mówili niestworzone rzeczy o wielowarstwowej płycie itp.
> niemożliwych historiach ;)
>
> Dasz radę! Nie wyrzucaj kasy na nowy zasilacz bo nie warto moim

Gdybym wiedział, że mnie obciążą kosztami, to bym go nie oddawał i
naprawił ten kabel. No jeszcze żeby obciążali normalnymi kosztami
"transportu". Np 10-20zł to też bym zaryzykował i go oddał. Ale ponad
50zł? To to leciało samolotem dookoła świata? A poza tym jak to idzie
przez sklep, to przecież jest jeszcze taniej, bo jedzie razem np na jednej
palecie itd itd. Jak dla mnie to podejrzana sprawa i mogę powiedzieć, że w
mojej ocenie na obecną wiedzę ze na granicy jakiegoś złodziejstwa.

-- 
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."
Received on Mon Jul 26 21:25:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 21:51:03 MET DST