Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Smagic <suppliesmagic_at_gmail.com>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 22:06:11 MET DST
Message-ID: <23332e15-d0da-48cb-a7a6-fc3202ae389c@y11g2000yqm.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Wydrukuj sobie maila który chcesz wysłać do rzecznika w 2
egzemplarzch, i zanieś mu osobiście.
Na drugim musi podbić pieczątkę pt. wpłynęło + data (0k?)

Email w takich sprawach bywa zawodny. Jak masz potwierdzenie, że
przyjęli pismo to z pewnością się tym zajmą. Email nic nie znaczy
dopóki nie posiadasz tzw podpisu elektronicznego ;) (To tak jak
rozmowa o "utylizacji")
Received on Mon Jul 26 22:10:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 22:51:03 MET DST