Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 22:27:30 MET DST
Message-ID: <op.vggwf41e13q3bq@piotr-komputer>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes

Dnia 26-07-2010 o 22:12:25 Andrzej Libiszewski
<a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał(a):

> Jaka jedna paleta? Czy ty w ogóle wiesz, o czym mówisz? Najwyraźniej nie
> -
> każda paczka serwisowa MUSI być spakowana osobno, bo ma nadany przez
> serwis

Być może. Nie wiem. Ale jak takiego sprzętu idzie kilka sztuk.. Nie ważne
zresztą.

> unikalny numer RMA. Paczka MUSI być wysłana kurierem - wiesz, ile
> kosztują
> przesyłki kurierskie? Za 10zł to możesz sobie pocztą wysłać - w jedną
> stronę zresztą, bo w obie już ci kasy nie starczy.

No właśnie tyle kurier kosztuje. 15zł to drobny przedsiębiorce może sobie
wynegocjować. Sądzę że takie 2 punkty w Polsce co zbierają reklamacje
codziennie z całej Polski, to mają stawki bardzo dobre (żeby nie
powiedzieć zryczałtowane jakieś)

-- 
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."
Received on Mon Jul 26 22:30:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 22:51:04 MET DST