Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Karthoon <karthoon_at_gmail.com>
Data: Tue 27 Jul 2010 - 10:42:16 MET DST
Message-ID: <6d83a8cb-34db-4d83-a461-8f8938d689dc@t11g2000vbj.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On 26 Lip, 21:20, "Piotr M" <x...@xx.xx> wrote:

> Gdybym wiedział, że mnie obciążą kosztami, to bym go nie oddawał i  
> naprawił ten kabel. No jeszcze żeby obciążali normalnymi kosztami  
> "transportu". Np 10-20zł to też bym zaryzykował i go oddał. Ale ponad  
> 50zł? To to leciało samolotem dookoła świata? A poza tym jak to idzie  
> przez sklep, to przecież jest jeszcze taniej, bo jedzie razem np na jednej  
> palecie itd itd. Jak dla mnie to podejrzana sprawa i mogę powiedzieć, że w  
> mojej ocenie na obecną wiedzę ze na granicy jakiegoś złodziejstwa.
>

No to przecież masz - kurier w dwie strony to akurat wychodzi +- 42 pln
Received on Tue Jul 27 10:45:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Jul 2010 - 10:51:02 MET DST