Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 21:07:40 MET DST
Message-ID: <op.vggsq2sj13q3bq@piotr-komputer>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes

Dnia 26-07-2010 o 17:53:41 Andrzej Libiszewski
<a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał(a):

> Dnia Mon, 26 Jul 2010 14:34:05 +0200, Piotr M napisał(a):
>
>> Witam.
>>
>> Taka sobie historyjka. Laptop kilkumiesięczny i zasilacz padł, a
>> właściwie
>> kabel. Reklamacja nieuwzględniona gdyż usterka z winy użytkownika. Gdy
>> reklamacje nie są uwzględniane to klient jest obciążany kosztami
>> transportu, i to nie małymi bo 42zł netto, czyli ponad 50zł. Ale Asus
>> może
>> iść "na rękę" i zasilacz sobie zachować "utylizując go" i tym sposobem
>> wyzwolić klienta od obciążającego kosztu.
>>
>> Jak dla mnie to jest nie fair. Idę do sklepu, oddaje na gwarancje
>> zasilacz
>> i jestem obciążony kosztami.
>
> Jesteś obciążony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzględniona. Łapiesz
> różnicę?

A łapiesz fakt, że to oni decydują?

-- 
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."
Received on Mon Jul 26 21:10:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 21:51:03 MET DST