Dnia 26-07-2010 o 17:53:41 Andrzej Libiszewski
<a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał(a):
> Dnia Mon, 26 Jul 2010 14:34:05 +0200, Piotr M napisał(a):
>
>> Witam.
>>
>> Taka sobie historyjka. Laptop kilkumiesięczny i zasilacz padł, a
>> właściwie
>> kabel. Reklamacja nieuwzględniona gdyż usterka z winy użytkownika. Gdy
>> reklamacje nie są uwzględniane to klient jest obciążany kosztami
>> transportu, i to nie małymi bo 42zł netto, czyli ponad 50zł. Ale Asus
>> może
>> iść "na rękę" i zasilacz sobie zachować "utylizując go" i tym sposobem
>> wyzwolić klienta od obciążającego kosztu.
>>
>> Jak dla mnie to jest nie fair. Idę do sklepu, oddaje na gwarancje
>> zasilacz
>> i jestem obciążony kosztami.
>
> Jesteś obciążony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzględniona. Łapiesz
> różnicę?
A łapiesz fakt, że to oni decydują?
-- pzdr, Piotr M "Najczęstsze kłamstwo w Internecie? - Szukałem, ale nie znalazłem."Received on Mon Jul 26 21:10:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 21:51:03 MET DST