Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 22:18:42 MET DST
Message-ID: <acv874glehy8.9npzunj245kb$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Dnia Mon, 26 Jul 2010 21:07:40 +0200, Piotr M napisał(a):

>>
>> Jesteś obciążony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzględniona. Łapiesz
>> różnicę?
>
> A łapiesz fakt, że to oni decydują?

A kto ma o tym decydować, jeśli nie autoryzowany serwis? Nie chcesz płacić
- nie odbierasz sprzętu. Proste.

-- 
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
shifted from mural to reality at his back."
Received on Mon Jul 26 22:20:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 22:51:03 MET DST