Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 21:07:15 MET DST
Message-ID: <op.vggsqdz013q3bq@piotr-komputer>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes

Dnia 26-07-2010 o 18:21:07 MAR <MAR100610@spox.org> napisał(a):

> On Mon, 26 Jul 2010 17:53:41 +0200, Andrzej Libiszewski wrote:
>
>> Jesteś obciążony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzględniona. Łapiesz
>> różnicę?
>
> Ale dlaczego musi być obciażany gdy reklamacja została odrzucona ?
> Coś jest o tym w gwarancji ?

Zadzwonię jutro do rzecznika z ciekawości. Bo to jest dziwne. No chyba że
ktoś tu napisze wiarygodnie że to norma.

-- 
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."
Received on Mon Jul 26 21:10:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 21:51:03 MET DST