Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 17:53:41 MET DST
Message-ID: <q0aoqahx7300$.11yonn8wtxsdd$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Dnia Mon, 26 Jul 2010 14:34:05 +0200, Piotr M napisał(a):

> Witam.
>
> Taka sobie historyjka. Laptop kilkumiesięczny i zasilacz padł, a właściwie
> kabel. Reklamacja nieuwzględniona gdyż usterka z winy użytkownika. Gdy
> reklamacje nie są uwzględniane to klient jest obciążany kosztami
> transportu, i to nie małymi bo 42zł netto, czyli ponad 50zł. Ale Asus może
> iść "na rękę" i zasilacz sobie zachować "utylizując go" i tym sposobem
> wyzwolić klienta od obciążającego kosztu.
>
> Jak dla mnie to jest nie fair. Idę do sklepu, oddaje na gwarancje zasilacz
> i jestem obciążony kosztami.

Jesteś obciążony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzględniona. Łapiesz
różnicę?

-- 
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"
Received on Mon Jul 26 17:55:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 18:51:03 MET DST