Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: MAR <MAR100610_at_spox.org>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 18:21:07 MET DST
Message-ID: <1v63okm2ufchw$.om2hhggn2c98$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

On Mon, 26 Jul 2010 17:53:41 +0200, Andrzej Libiszewski wrote:

> Jesteś obciążony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzględniona. Łapiesz
> różnicę?

Ale dlaczego musi być obciażany gdy reklamacja została odrzucona ?
Coś jest o tym w gwarancji ?
Dodatkowo, jeśli oddał do sklepu, to tam powinien odebrać. Ewentualnie za
opłatą, o ile w gwarancji o tym pisali.

-- 
Mar.
Received on Mon Jul 26 18:25:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 18:51:04 MET DST