Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 18:33:50 MET DST
Message-ID: <az5t7bs796vd$.1cxqgk6olk1kn$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Dnia Mon, 26 Jul 2010 18:21:07 +0200, MAR napisał(a):

> On Mon, 26 Jul 2010 17:53:41 +0200, Andrzej Libiszewski wrote:
>
>> Jesteś obciążony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzględniona. Łapiesz
>> różnicę?
>
> Ale dlaczego musi być obciażany gdy reklamacja została odrzucona ?
> Coś jest o tym w gwarancji ?

Dlaczego by miało być, skoro koszt należy ponieźć przy nieuznaniu
gwarancji?

> Dodatkowo, jeśli oddał do sklepu, to tam powinien odebrać. Ewentualnie za
> opłatą, o ile w gwarancji o tym pisali.

Sklep nie jest instytucją charytatywną, pokrywającą koszty zamiast klienta.

-- 
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"It is a proud and lonely thing to be a prince of Amber, incapable of
trust. I wasn't real fond of it just then, but there I was".
Received on Mon Jul 26 18:35:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 18:51:04 MET DST