Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Tue 27 Jul 2010 - 13:24:39 MET DST
Message-ID: <op.vgh1zdvc13q3bq@piotr-komputer>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes

Dnia 27-07-2010 o 13:08:24 Andrzej Libiszewski
<a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał(a):

> Dnia Tue, 27 Jul 2010 12:56:32 +0200, Piotr M napisał(a):
>
>
>>
>> Popełniłem błąd, że nie sprawdziłem czy zapisali numer seryjny zasilacza
>> na "Przyjęciu zgłoszenia", wpisali nr laptopa.
>
> Zasilacze często nie mają numerów seryjnych, tylko PN, taki sam dla
> wszystkich sztuk danego modelu. A na zgłoszeniu MUSI się znaleźć numer
> seryjny notebooka, do którego przypisany był zasilacz.

Nr seryjny laptopa jest. Ale co z tego skoro zasilacz mogą wydać teraz
jakiś inny?

A rzecznik powiedziała, że wcale nie musi być numer seryjny, w sensie, że
to klient powinien ich pilnować.

>> W sumie to mogą mi teraz
>> wydać jakiś inny jak faktycznie Asus już zutylizował tamten. Pomyślałem
>> teraz też, że serwis w tym sklepie kręci jakiś własny biznes i
>> specjalnie
>> tak robią (nie informują o ewentualnych kosztach, że już podjęli
>> decyzję,
>> itd), aby sobie taki zasilacz odebrać, naprawić i sprzedać.
>
> W jakim celu miałby tak robić?

To co napisałem. Aby sobie sprzęt za te 5 dych odebrać, naprawić i
sprzedać. Ale to tylko takie moje ewentualne podejrzenie.

-- 
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."
Received on Tue Jul 27 13:25:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Jul 2010 - 13:51:03 MET DST