Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Tue 27 Jul 2010 - 13:08:24 MET DST
Message-ID: <c7jccwwqm1if$.q20mld3fqnjh$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Dnia Tue, 27 Jul 2010 12:56:32 +0200, Piotr M napisał(a):

>
> Popełniłem błąd, że nie sprawdziłem czy zapisali numer seryjny zasilacza
> na "Przyjęciu zgłoszenia", wpisali nr laptopa.

Zasilacze często nie mają numerów seryjnych, tylko PN, taki sam dla
wszystkich sztuk danego modelu. A na zgłoszeniu MUSI się znaleźć numer
seryjny notebooka, do którego przypisany był zasilacz.

> W sumie to mogÄ… mi teraz
> wydać jakiś inny jak faktycznie Asus już zutylizował tamten. Pomyślałem
> teraz też, że serwis w tym sklepie kręci jakiś własny biznes i specjalnie
> tak robią (nie informują o ewentualnych kosztach, że już podjęli decyzję,
> itd), aby sobie taki zasilacz odebrać, naprawić i sprzedać.

W jakim celu miałby tak robić?

-- 
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"It is a proud and lonely thing to be a prince of Amber, incapable of
trust. I wasn't real fond of it just then, but there I was".
Received on Tue Jul 27 13:10:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Jul 2010 - 13:51:03 MET DST