Dnia Mon, 26 Jul 2010 22:27:30 +0200, Piotr M napisał(a):
> Dnia 26-07-2010 o 22:12:25 Andrzej Libiszewski
> <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał(a):
>
>
>> Jaka jedna paleta? Czy ty w ogĂłle wiesz, o czym mĂłwisz? NajwyraĹşniej nie
>> -
>> każda paczka serwisowa MUSI być spakowana osobno, bo ma nadany przez
>> serwis
>
> Być może. Nie wiem. Ale jak takiego sprzętu idzie kilka sztuk.. Nie ważne
> zresztÄ….,
Jak takiego sprzętu idzie kilka sztuk to każda musi być spakowana w osobną
paczkę i mieć nadany osobny numer naprawy. Inaczej zapłaci za przesyłkę
sklep, a raczej pracownik, który nie tego nie dopatrzył.
>
>> unikalny numer RMA. Paczka MUSI być wysłana kurierem - wiesz, ile
>> kosztujÄ…
>> przesyłki kurierskie? Za 10zł to możesz sobie pocztą wysłać - w jedną
>> stronÄ™ zresztÄ…, bo w obie juĹĽ ci kasy nie starczy.
>
>
> No właśnie tyle kurier kosztuje. 15zł to drobny przedsiębiorce może sobie
> wynegocjować. Sądzę że takie 2 punkty w Polsce co zbierają reklamacje
> codziennie z całej Polski, to mają stawki bardzo dobre (żeby nie
> powiedzieć zryczałtowane jakieś)
Lepsze na niż zwykłe, ale jednak na pewno nie 10zł w obie strony.
-- Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape shifted from mural to reality at his back."Received on Mon Jul 26 22:45:02 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 22:51:04 MET DST