Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 22:26:40 MET DST
Message-ID: <1rb04wjty3tqq.yyw7h244qt23$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Dnia Mon, 26 Jul 2010 22:24:32 +0200, Jawi napisał(a):

>>
> :)))) pogadaj z rzecznikiem, serio. Najlepiej papier z pieczątami ze
> sklepu o ich decyzji:) Niech Ci to dadzą na papierze.

Wszystko ok, tylko zwracam uwagę, że tu sklep nie ma nic do gadania,
decyzja jest serwisu producenta.

-- 
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
shifted from mural to reality at his back."
Received on Mon Jul 26 22:30:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 22:51:04 MET DST