Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 22:24:32 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Message-ID: <4c4deefd$0$19172$65785112@news.neostrada.pl>

W dniu 2010-07-26 21:35, Piotr M pisze:
> A było to tak, że poszedłem oddałem i koniec. Czekałem na telefon i się
> nie doczekałem to dzwonie dziś. A gościu (w dziale serwisu i reklamacji)
> mówi, że reklamacja nie została uwzględniona przez Asus i w takim
> przypadku jestem obciążony kosztem transportu 40zł netto. Mówili że są 2
> miejsca w Polsce serwisowania Asus, jeden w Koszalinie i drugi, jak się
> nie mylę, to we Wrocławiu, i koszt transporu nieuwzględnionej reklamacji
> różni się między nimi o 2 zł, tzn w jednym 40 a w drugim 42 netto.
>
> ale żeby tego było mało (już nie pisałem o tym), to ten serwisant z tego
> dziłału mówi że ma odnotowane że próbowali skontaktować się ze mną (być
> może, nie wiem, nie istotne przecież), bo musieli w ciągu 2 dni dać
> odpowiedź Asusowi czy mają odsyłać ten zasilacz czy utylizować. No i ten
> serwisant podjął za mnie decyzję aby utylizować.
>
:)))) pogadaj z rzecznikiem, serio. Najlepiej papier z pieczątami ze
sklepu o ich decyzji:) Niech Ci to dadzą na papierze.
Kiedyś miałem podobny problem z wężem i filtrek do pralki. Gadali
głupoty, chciałem to na piśmie, poinformowałem dzwoniąc, na drugi dzień
zjawiam się po pismo a tam czeka wąż nowy z filterkiem.
Received on Mon Jul 26 22:25:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 22:51:04 MET DST