Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 28 Jul 2010 - 18:59:18 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Message-ID: <4c50626e$1@news.home.net.pl>

Andrzej Libiszewski pisze:
> Dnia Mon, 26 Jul 2010 22:24:32 +0200, Jawi napisał(a):
>
>
>> :)))) pogadaj z rzecznikiem, serio. Najlepiej papier z pieczÄ…tami ze
>> sklepu o ich decyzji:) Niech Ci to dadzÄ… na papierze.
>
> Wszystko ok, tylko zwracam uwagę, że tu sklep nie ma nic do gadania,
> decyzja jest serwisu producenta.

A masz całkowitą pewność, że sklep ten uszkodzony zasilacz gdziekolwiek
wysyłał? Może nigdzie nie wysłał a sam podał takie info, bo "ktoś"
potrzebował taki zasilacz?
Received on Wed Jul 28 19:05:02 2010

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 28 Jul 2010 - 19:51:04 MET DST