Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 22:17:01 MET DST
Message-ID: <op.vggvynba13q3bq@piotr-komputer>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes

Dnia 26-07-2010 o 21:47:36 Smagic <suppliesmagic@gmail.com> napisał(a):

> Tak na szybko to myślę, że rzecznik praw konsumenta to jest osoba do
> której powinieneś się zgłosić.
> a) czy masz jakiś kwit od nich , że przyjęli zasilacz do "utylizacji"?

Nie, na razie dzwoniłem dziś do nich i to wszystko. Tak w ogóle to używeam
ich zasilacz bo dali mi na czas reklamacji. Taki poobijany jakiś "Delta
Elekcronics" ale ważne że chodzi :)

> b) jaką masz pewność , że zasilacz był gdziekolwiek wysłany?

No żadnej, potwierdzenia też nie mam. Może mają jakieś papiery od Asusa
odnośnie przebiegu reklamacji itd.

> c) jeżeli "utylizowali" zasilacz, powinieneś dostać minimum protokół
> zdawczo-odbiorczy.
> Nic w przyrodzie nie ginie! Oni muszą wykazać w księgowości taki fakt,
> tj. przyjęcie hardware w zamian z zwrot kosztu transportu :) (wiesz
> podatki , rozliczenia , te sprawy )
> numer seryjny zasilacza, data etc.
> No i papier który potwierdza "utylizację" tegoż.

No racja. Właśnie.

> Mataczą wszędzie! Czekają na takich klientów i cieszą się, że się
> pojawiają ;P
> Ty jesteś bez zasilacza, a oni załtwią komuś "taniej" np na aukcji :(

No o to ich nie podejrzewam. Bo to by było przegięcie. Nie jest to jakiś
sklepik mały, krzak. Tak myślę zresztą.

> Skopiuj te posty i wydrukuj sobie, będzie łatwiej przedstawić sytuację
> rzecznikowi :)
>
>
> Rozmowa z rzecznikiem nic nie kosztuje (urzędnik jest dla nas, nie my
> dla urzędnika - pamiętaj!), będziesz miał wiedzę :)

Zadzwonię aby dowiedzieć się czy można pobierać jakieś opłaty za transport
w przypadku nieuwzględnionej naprawy gwarancyjnej. Nie słyszałem wcześniej
o tym po prostu. No chyba że ktos tu potwierdzi że to standard. Zresztą
przed dzwonieniem trochę się chciałem dowiedzieć. Co za wszystkie
informacje tutaj dziękuję.

Ja rozumiem taki serwis Asusa, ludzie mogą wysyłać różne awarie pierdołki,
z góry skazane na winę użytkownika i tym samym narażać serwis na koszta
tego transportu. Ale. Ja tego nie wymyśliłem i normalnie chce dać na
gwarancję i dlaczego mam być pod presją obciążenia kosztami 50zł, dwa ze
to zanoszę do sklepu, czyli nie korzystam z kuriera itd.

-- 
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."
Received on Mon Jul 26 22:20:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 22:51:03 MET DST