Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 22:19:27 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Message-ID: <4c4dedcc$0$19184$65785112@news.neostrada.pl>

W dniu 2010-07-26 21:47, Animka pisze:
> Nie dodzwonisz się. Lepiej wyślij maila, napisz wszystko. Odpowiedź
> otrzymasz.

Ty to potrafisz jednak...
Ja dzwoniłem w ostatnim roku trzy razy, też problem z gwarancją,
dzodzwoniłem się za każdym razem.

Druga sprawa jak oddałeś do sklepu to wcale nie musisz korzystać z
gwaranta tylko z niezgodności towaru z umową, niska jakość kabla do
zasilania i tyle.
Received on Mon Jul 26 22:20:03 2010

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 22:51:03 MET DST