Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 18:34:31 MET DST
Message-ID: <15cwwgbn6lfzk.ycgg9x7ud1z5$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Dnia Mon, 26 Jul 2010 18:22:44 +0200, MAR napisał(a):

> On Mon, 26 Jul 2010 14:34:05 +0200, Piotr M wrote:
>> Jak dla mnie to jest nie fair. Idę do sklepu, oddaje na gwarancje zasilacz
>> i jestem obciążony kosztami.
>
> Przy kilkumiesięcznym sprzęcie lepiej korzystać z niezgodności z umową.
> Przynajmniej nie każą płacić.

Uszkodzenie mechaniczne też nie jest podstawą do reklamacji z tytułu
niezgodności z umową.

-- 
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"The beer was good and there was even a free lunch. The demons
tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
beautiful. Everything was beautiful."
Received on Mon Jul 26 18:35:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 18:51:04 MET DST