Proszę o radę. Za miesiąc kończy się 2 letnia gwarancja laptopa Asus, tydzień temu
padł dysk twardy, wysyłka do Wrocławia, naprawa w 4 dni (kurier na kosz firmy) -
wymieniono dysk. Pełne zadowolenie! Do momentu, jak kolega powiedział mi, że
gwarancja na dysk kończy mi się razem z gw. laptopa...
Zadzwoniłem do Asusa i rzeczywiście na usługę dali jedynie 3 mies. gwarancji,
czyli po zakończeniu gwarancji laptopa będę miał ok. 2 mies. gwarancji na usługę
związaną z wymianą dysku. Zacząłem podejrzewać, że mogli włożyli dysk nie całkiem
nowy, a zregenerowany. Czy jest możliwe pewne rozpoznanie sprzętu? SMART ponoć
można zresetować, a poza tym nie wszystkie pola w SMARCIE mam prezentowane, co też
mnie niepokoi. Dla profesjonalistów mogę podpiąć plik ze SMARTem.
Czy takie działanie Asusa jest standardowe? DELL czyni tak samo? Spodziewałem się
2-3 letniej gwarancji na dysk. Dobranoc :)
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.plReceived on Fri Aug 14 04:25:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 14 Aug 2009 - 04:51:03 MET DST