Użytkownik "Maxi" <minimaxiWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:5f67.00000077.4a84c9e3@newsgate.onet.pl...
>
> Czy takie działanie Asusa jest standardowe? DELL czyni tak samo?
> Spodziewałem się
> 2-3 letniej gwarancji na dysk. Dobranoc :)
To dzialanie jest najzupelniej standardowe - tak ma rowniez m.in DELL, HP i
IBM
Wyprobowalem te 3 firmy - serwery, pecety i laptopy.
Tak czy siak - kluczowym jest, czy klientem jest firma, czy osoba prywatna.
Nie jest to do konca prawda, ze dostaniesz czesc z odzysku - ty dajesz do
serwisu, serwis daje do producenta. Producent moze zrobic regeneracje, ale
taki dysk po regeneracji ma swoja osobna naklejke, z ktorej jasno wynika, ze
jest po regeneracji przez producenta, czyli "trzyma wysokie standardy"
nowego produktu.
Watpie, zeby dali jakiegos odrzuta, co komus innemu nie dzialal - musialbys
miec pecha w tym zakresie.
Zasadniczo serwis dostaje kase od producenta laptopow za kazda naprawe, wiec
jesli to jest gwarancja producenta, to dosc logicznym jest stwierdzenie, ze
lepiej uklonic sie w strone klienta (i wymienic mu dysk na inny, testowany
przez producenta) niz naprawiac tego typu usterke we wlasnym zakresie. Co
nie znaczy, ze ludzie nie potrafia kombinowac na wlasna reke - ale zazwyczaj
jest to nieuczciwosc pracownika serwisu, a nie firmy serwisujacej laptopa.
Tak czy siak - kazdy produkt powinien miec date jego wytworzenia - sprawdz,
jaka jest data produkcji twojego dysku twardego.
Pozdrawiam
Michal
Received on Wed Aug 19 00:45:13 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 19 Aug 2009 - 00:51:02 MET DST