"Maxi" <minimaxiWYTNIJTO@op.pl> wrote in message
news:5f67.00000077.4a84c9e3@newsgate.onet.pl...
> Proszę o radę. Za miesiąc kończy się 2 letnia gwarancja laptopa Asus,
> tydzień temu
> padł dysk twardy, wysyłka do Wrocławia, naprawa w 4 dni (kurier na kosz
> firmy) -
> wymieniono dysk. Pełne zadowolenie! Do momentu, jak kolega powiedział mi,
> że
> gwarancja na dysk kończy mi się razem z gw. laptopa...
>
> Zadzwoniłem do Asusa i rzeczywiście na usługę dali jedynie 3 mies.
> gwarancji,
> Czy takie działanie Asusa jest standardowe? DELL czyni tak samo?
> Spodziewałem się
> 2-3 letniej gwarancji na dysk.
gwarancja jest swiadczeniem nieobowiazkowym, mogli jej wogole nie dawac
wiec ciezko sie zastanawiac czy to dzialanie standardowe
kupiles dwa lata temu laptopa, asus wtedy zagwarantowal ze laptop bedzie
dzialal przez dwa lata, teraz chcialbys miec tej gwarancji na dysk w
sumie 4 czy 5 lat?
po prezenty to do mikolaja :P
Received on Fri Aug 14 09:55:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 14 Aug 2009 - 10:51:03 MET DST