Użytkownik "Maxi" <minimaxiWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:5f67.00000077.4a84c9e3@newsgate.onet.pl...
> Proszę o radę. Za miesiąc kończy się 2 letnia gwarancja laptopa Asus,
> tydzień temu
> padł dysk twardy, wysyłka do Wrocławia, naprawa w 4 dni (kurier na kosz
> firmy) -
> wymieniono dysk. Pełne zadowolenie! Do momentu, jak kolega powiedział mi,
> że
> gwarancja na dysk kończy mi się razem z gw. laptopa...
>
> Zadzwoniłem do Asusa i rzeczywiście na usługę dali jedynie 3 mies.
> gwarancji,
> czyli po zakończeniu gwarancji laptopa będę miał ok. 2 mies. gwarancji na
> usługę
> związaną z wymianą dysku. Zacząłem podejrzewać, że mogli włożyli dysk nie
> całkiem
> nowy, a zregenerowany. Czy jest możliwe pewne rozpoznanie sprzętu? SMART
> ponoć
> można zresetować, a poza tym nie wszystkie pola w SMARCIE mam
> prezentowane, co też
> mnie niepokoi. Dla profesjonalistów mogę podpiąć plik ze SMARTem.
>
> Czy takie działanie Asusa jest standardowe? DELL czyni tak samo?
> Spodziewałem się
> 2-3 letniej gwarancji na dysk. Dobranoc :)
Poczytaj gdzies o prawach konsumenta albo nawet napisz do rzecznika - nie
wiem jak jest teraz ale wczesniej wedlug prawa jezeli cos było uszkodzone to
po wymianie znowu powinna byc pełna gwarancja - a jezeli nie to mozna bylo
podejśc do sprawy inaczej jeżeli dali gwarancje na całego laptopa i laptop
nie działa to teraz niech wymienią na nowego laptopa ...
Received on Fri Aug 14 12:50:02 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 14 Aug 2009 - 12:51:03 MET DST