Reklamacja sprzętu - czy sklep może odmówić ?

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 10 Sep 2007 - 10:48:15 MET DST
Message-ID: <fc30bs$mfd$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Witam!
Jest sobie monitorek LCD BenQ zakupiony w Komputroniku jakieś 2-3
miesiące temu.
Jednak nie działa jak należy - tzn. nie zawsze zaskakuje włącznik. Sam
monitor - bez podłączenia do kompa - powinien bez problemu
się uruchomić - czego jednak nie robi. Po podłączeniu do kompa i
włączeniu PC monitor załapuje raz na kilka prób - przy czym jeśli już
zapali to działa bezproblemowo.

Nie ma sensu kombinować - tylko lecieć z reklamacją do sklepu.
Ale "dzieciak" - właściciel kompa - dzwonił do sklepu, a tam podobno
(jeśli niczego nie pochrzanił) powiedzieli mu, że z reklamacją nie do
nich tylko musi wysłać do centrali BenQ.

Czy sklep może się tak zachować ?

Jeśli sprzęt był kupiony u nich to zostawiam u niech sprzęt i ich głowa
co oni z nim zrobią - ważne tylko by się wyrobili w tych 4 tygodniach i
oddali sprawny?

A i jeszcze takie pytanko - co by było gdyby:
Oddaję sprzęt do reklamacji (wiem że na 100% ma jakąś usterkę)
podłączają go w sklepie - działa - czy mogą odmówić przyjęcia go do
reklamacji ?
Bo wiadomo złośliwość rzeczy martwych (i prawa Murphiego) - tak jak w
tym monitorze (albo padł włącznik albo jakiś element zasilania) - 5 razy
włączy się be problemu za 6. razem nie działa.

Dzięki za Info
Received on Mon Sep 10 10:50:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 10 Sep 2007 - 10:51:07 MET DST