Radek D pisze:
> Ale "dzieciak" - właściciel kompa - dzwonił do sklepu, a tam podobno
> (jeśli niczego nie pochrzanił) powiedzieli mu, że z reklamacją nie do
> nich tylko musi wysłać do centrali BenQ.
> Czy sklep może się tak zachować ?
Jeżeli chodzi o gwarancję to być może tak. Umowę gwarancyjną
podpisujesz z producentem, a nie ze sklepem. Sklep może z
dobrej woli pośredniczyć w reklamacji, lecz nie musi.
Ale możesz reklamować monitor na zasadzie niezgodności towaru
z umową (dawniejsza rękojmia), wtedy sklep musi rozpatrzyć
sprawę (nie odsyłając do producenta) i albo wymieniają monitor
(i zajmują się reklamacją gwarancyjną tego uszkodzonego już we
własnym zakresie) albo wydają uzasadnienie odmowy na piśmie.
Szczegóły poczytasz w ustawie o sprzedaży konsumenckiej.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Administrator, Politechnika Śląska | \................... Microsoft MVP ......................../Received on Mon Sep 10 11:35:06 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 10 Sep 2007 - 11:51:07 MET DST