Radek D pisze:
> Nie ma sensu kombinować - tylko lecieć z reklamacją do sklepu.
> Ale "dzieciak" - właściciel kompa - dzwonił do sklepu, a tam podobno
> (jeśli niczego nie pochrzanił) powiedzieli mu, że z reklamacją nie do
> nich tylko musi wysłać do centrali BenQ.
>
> Czy sklep może się tak zachować ?
Siur. Na monitory LCD jest gwarancja producenta (w tym wypadku BenQ).
Sklep Ci nie pomoże, musisz skontaktować się z producentem.
> Oddaję sprzęt do reklamacji (wiem że na 100% ma jakąś usterkę)
> podłączają go w sklepie - działa - czy mogą odmówić przyjęcia go do
> reklamacji ?
Producent zwróci Ci monitor, oraz wystawi rachuneczek na pokaźną sumę,
za to, że oddałeś sprzęt bez usterek.
Received on Mon Sep 10 11:30:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 10 Sep 2007 - 11:51:07 MET DST