Re: Reklamacja sprzętu - czy sklep może odmówić ?

Autor: Alojz <nie_at_podam.nie.chce.spamu.pl>
Data: Mon 10 Sep 2007 - 11:24:50 MET DST
Message-ID: <fc32se$sf8$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Radek D pisze:
> Nie ma sensu kombinować - tylko lecieć z reklamacją do sklepu.
> Ale "dzieciak" - właściciel kompa - dzwonił do sklepu, a tam podobno
> (jeśli niczego nie pochrzanił) powiedzieli mu, że z reklamacją nie do
> nich tylko musi wysłać do centrali BenQ.
>
> Czy sklep może się tak zachować ?

Siur. Na monitory LCD jest gwarancja producenta (w tym wypadku BenQ).
Sklep Ci nie pomoże, musisz skontaktować się z producentem.

> Oddaję sprzęt do reklamacji (wiem że na 100% ma jakąś usterkę)
> podłączają go w sklepie - działa - czy mogą odmówić przyjęcia go do
> reklamacji ?

Producent zwróci Ci monitor, oraz wystawi rachuneczek na pokaźną sumę,
za to, że oddałeś sprzęt bez usterek.
Received on Mon Sep 10 11:30:08 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 10 Sep 2007 - 11:51:07 MET DST