Re: Reklamacja sprzętu - czy sklep może odmówić ?

Autor: M&S <szpono_at_o2.pl>
Data: Tue 11 Sep 2007 - 21:37:56 MET DST
Message-ID: <1xea4lbdim6te$.10pba0f708tbx.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Właśnie w moim monitorku jest tak samo. Zaczynałem zastanawiać czy to nie
wina karty graficznej. Na zwykłym łączu analogowym monitor nie ma takich
przypadłości a gdy podłączę do DVI to notorycznie po wygaszeniu czeka mnie
zabawa z przyciskiem zasilania. Kończy mi się właśnie gwarancja na monitor
i przydałoby się jeszcze skorzystać z gwarancji... tylko nie za bardzo mogę
sobie pozwolić na pozbycie się monitora na 2 tygodnie. Dlatego pytanko, czy
mieliście taki przypadek i po powrocie z naprawy gwarancyjnej nie było
problemów z monitorem?? (ps. widziałem post PIOTRKA :)
pozdr

> Witam!
> Jest sobie monitorek LCD BenQ zakupiony w Komputroniku jakieś 2-3
> miesiące temu.
> Jednak nie działa jak należy - tzn. nie zawsze zaskakuje włącznik. Sam
> monitor - bez podłączenia do kompa - powinien bez problemu
> się uruchomić - czego jednak nie robi. Po podłączeniu do kompa i
> włączeniu PC monitor załapuje raz na kilka prób - przy czym jeśli już
> zapali to działa bezproblemowo.
>
> Nie ma sensu kombinować - tylko lecieć z reklamacją do sklepu.
> Ale "dzieciak" - właściciel kompa - dzwonił do sklepu, a tam podobno
> (jeśli niczego nie pochrzanił) powiedzieli mu, że z reklamacją nie do
> nich tylko musi wysłać do centrali BenQ.

> Bo wiadomo złośliwość rzeczy martwych (i prawa Murphiego) - tak jak w
> tym monitorze (albo padł włącznik albo jakiś element zasilania) - 5 razy
> włączy się be problemu za 6. razem nie działa.
>
> Dzięki za Info
Received on Tue Sep 11 21:40:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 11 Sep 2007 - 21:51:06 MET DST