Użytkownik "Wito" <itekWYTNIJTOiTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dhvnt1$3t9$1@news.onet.pl...
> Witam,
>
> Kupilem 4tyg temu monitor LG L1930B, stwierdzilem po 3tyg ze ma
> padnietego pixela i dalem do servisu na wymiane (LG chwali sie tym, ze
> wymienia do mc czasu monitory jesli padl choc jeden pixel). Wczoraj
> odebralem monitor z servisu i jak sie okazalo otrzymalem model L1930P.
> Po namowie servisanta wzialem go do domu i przetestowalem ale do
> modelu B to nie ma porownania. P ma gorsze odswiezanie, katy, kolory,
> obsluge (VA). B ma zdecydowanie lepsza jakosc (SIPS). Teraz pytanie:
> servis LG utrzymuje, ze jaki monitor dostalem taki mam brac, a ja go
> nie chce bo jest gorszy. Chce dostac L1930B - co robic by mnie
> posluchali i zalatwili sprawe tak by klient byl zadowolony?
>
> PS. A moze ktos chce kupic L1930P nowka za 1800? :)
Wow faktycznie chyba idioci pracują w tym serwisie LG...
Czy w serwisie nie wystarczyło tłumaczenie ze znasz sie na monitorach i
dla Ciebie roznica między SIPS a MVA jest ogromna ???
GM
Received on Wed Oct 5 09:00:24 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 05 Oct 2005 - 09:51:04 MET DST