Użytkownik Wito <itekWYTNIJTOiTO@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:dhvnt1$3t9$1@news.onet.pl...
> Witam,
>
> Kupilem 4tyg temu monitor LG L1930B, stwierdzilem po 3tyg ze ma padnietego
> pixela i dalem do servisu na wymiane (LG chwali sie tym, ze wymienia do mc
> czasu monitory jesli padl choc jeden pixel). Wczoraj odebralem monitor z
> servisu i jak sie okazalo otrzymalem model L1930P. Po namowie servisanta
> wzialem go do domu i przetestowalem ale do modelu B to nie ma porownania.
P
> ma gorsze odswiezanie, katy, kolory, obsluge (VA). B ma zdecydowanie
lepsza
> jakosc (SIPS). Teraz pytanie: servis LG utrzymuje, ze jaki monitor
dostalem
> taki mam brac, a ja go nie chce bo jest gorszy. Chce dostac L1930B - co
> robic by mnie posluchali i zalatwili sprawe tak by klient byl zadowolony?
>
> PS. A moze ktos chce kupic L1930P nowka za 1800? :)
>
> Pozdrawiam
> Wito
>
>
Idz do serwisu z monitorem i wszystkimi papierami (tylko pytanie czy na
wydaniu nie jest napisany 1930B a ty wziąłeś 1930P wtedy po ptakach trzeba
patrzeć co się bierze) i stanowczym tonem rządaj wymiany na taki jaki
zaniosłeś do serwisu jeśli nie będą chcieli wydać to napisz oficjalne pismo
do nich z rządaniem wymiany powołaj się na nasze prawo mają dwa tygodnie na
odpowiedź i raczej będzie ona pozytywna
pozdrawiam
Received on Wed Oct 5 09:55:16 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 05 Oct 2005 - 10:51:04 MET DST