Servis LG

Autor: Wito <itekWYTNIJTOiTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 05 Oct 2005 - 07:21:35 MET DST
Message-ID: <dhvnt1$3t9$1@news.onet.pl>

Witam,

Kupilem 4tyg temu monitor LG L1930B, stwierdzilem po 3tyg ze ma padnietego
pixela i dalem do servisu na wymiane (LG chwali sie tym, ze wymienia do mc
czasu monitory jesli padl choc jeden pixel). Wczoraj odebralem monitor z
servisu i jak sie okazalo otrzymalem model L1930P. Po namowie servisanta
wzialem go do domu i przetestowalem ale do modelu B to nie ma porownania. P
ma gorsze odswiezanie, katy, kolory, obsluge (VA). B ma zdecydowanie lepsza
jakosc (SIPS). Teraz pytanie: servis LG utrzymuje, ze jaki monitor dostalem
taki mam brac, a ja go nie chce bo jest gorszy. Chce dostac L1930B - co
robic by mnie posluchali i zalatwili sprawe tak by klient byl zadowolony?

PS. A moze ktos chce kupic L1930P nowka za 1800? :)

Pozdrawiam
Wito
Received on Wed Oct 5 07:25:19 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 05 Oct 2005 - 07:51:05 MET DST