Re: Servis LG

Autor: WOJO <sorry_at_address.unknown.hehe>
Data: Wed 05 Oct 2005 - 08:51:49 MET DST
Message-ID: <dhvt74$cu3$1@nemesis.news.tpi.pl>

Użytkownik "Wito" <itekWYTNIJTOiTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dhvnt1$3t9$1@news.onet.pl...
> Witam,
>
> Kupilem 4tyg temu monitor LG L1930B, stwierdzilem po 3tyg ze ma padnietego
> pixela i dalem do servisu na wymiane (LG chwali sie tym, ze wymienia do mc
> czasu monitory jesli padl choc jeden pixel). Wczoraj odebralem monitor z
> servisu i jak sie okazalo otrzymalem model L1930P. Po namowie servisanta
> wzialem go do domu i przetestowalem ale do modelu B to nie ma porownania.
> P ma gorsze odswiezanie, katy, kolory, obsluge (VA). B ma zdecydowanie
> lepsza jakosc (SIPS). Teraz pytanie: servis LG utrzymuje, ze jaki monitor
> dostalem taki mam brac, a ja go nie chce bo jest gorszy. Chce dostac
> L1930B - co robic by mnie posluchali i zalatwili sprawe tak by klient byl
> zadowolony?
>
> PS. A moze ktos chce kupic L1930P nowka za 1800? :)

Prawo wyraźnie precyzuje, że klient ma otrzymać towar identyczny z
zakupionym lub lepszy w przypadku, kiedy dany model
jest już nie produkowany.
LG dobrze o tym przepisie wie i raczej takich podmian nie robi.
Sprawdź dokładnie czy nie było przekrętu ze strony serwisu, w którym
oddawałeś monitor.
Pozdrawiam !
WOJO
Received on Wed Oct 5 08:55:19 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 05 Oct 2005 - 09:51:04 MET DST