Sun, 2 Oct 2005 16:56:34 +0200, na pl.comp.pecet, Markus Sprungk
napisał(a):
>> Dell też ma Polską gwarancję i opiekę sprzedawcy.
>
> Ciekawe :)
>
> Z tego, co wiem, Dell nie ma standardowo gwarancji polskiej a jedynie
> europejską, lecz nie w standardzie. Standardowo ma tylko gwarancję
> "amerykańską"
Mało wiesz. Czyżby kupionego w Polsce Dell'a trzeba było wozić do naprawy w
USA, albo Irlandii? Bardzo ciekawe...
Szkoda, że od razu nie napisałeś, że chodzi o Dell'a kupionego poza Polską.
Ciekawe, czy Acer kupiony w Nowym Jorku - dla ułatwienia model nie
oferowany na rynku europejskim ma gwarancję i opiekę sprzedawcy w Polsce.
> Gdyby miał polską gwarancję to ludzie nie szukali by pomocy u obcych
> resellerów tylko kontaktowaliby się z Dell Polska. Jakoś nie widzę by to
> robili :>
Może ich Dell'e są "polisingowe" ze stadionu. To rzeczywiście utrudnia
kontakt z serwisem.
> Ależ ja Cię nie chcę do niczego przekonywać. Każdy ma swoje zapatrywania i
> tyle. Dobrze jest wymienić się informacjami bez dorabiania do tego jakieś
> ideologii, prawda? :)
Sam sobie dorobiłeś ideologię. Pojęcia nie masz jak wygląda wsparcie dla
Dell'a w Polsce, a na podstawie jednego klienta, który biega od sklepu do
sklepu w poszukiwaniu zasilacza wyrobiłeś sobie zdanie na temat sprzętu
produkowanego przez jednego z trzech największych producentów komputerów na
świecie.
-- Pozdr. PrzemekReceived on Mon Oct 3 14:05:17 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 03 Oct 2005 - 14:51:02 MET DST