Re: nowy czy uzywany laptop?

Autor: PrzemekB <pbernat_at_polbox.com>
Data: Mon 03 Oct 2005 - 13:36:38 MET DST
Message-ID: <zmttd1ht7uf3$.rl8jjh3usdjs$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Sun, 2 Oct 2005 16:56:34 +0200, na pl.comp.pecet, Markus Sprungk
napisał(a):

>> Dell też ma Polską gwarancję i opiekę sprzedawcy.
>
> Ciekawe :)
>
> Z tego, co wiem, Dell nie ma standardowo gwarancji polskiej a jedynie
> europejską, lecz nie w standardzie. Standardowo ma tylko gwarancję
> "amerykańską"

Mało wiesz. Czyżby kupionego w Polsce Dell'a trzeba było wozić do naprawy w
USA, albo Irlandii? Bardzo ciekawe...

Szkoda, że od razu nie napisałeś, że chodzi o Dell'a kupionego poza Polską.
Ciekawe, czy Acer kupiony w Nowym Jorku - dla ułatwienia model nie
oferowany na rynku europejskim ma gwarancję i opiekę sprzedawcy w Polsce.
 
> Gdyby miał polską gwarancję to ludzie nie szukali by pomocy u obcych
> resellerów tylko kontaktowaliby się z Dell Polska. Jakoś nie widzę by to
> robili :>

Może ich Dell'e są "polisingowe" ze stadionu. To rzeczywiście utrudnia
kontakt z serwisem.

> Ależ ja Cię nie chcę do niczego przekonywać. Każdy ma swoje zapatrywania i
> tyle. Dobrze jest wymienić się informacjami bez dorabiania do tego jakieś
> ideologii, prawda? :)

Sam sobie dorobiłeś ideologię. Pojęcia nie masz jak wygląda wsparcie dla
Dell'a w Polsce, a na podstawie jednego klienta, który biega od sklepu do
sklepu w poszukiwaniu zasilacza wyrobiłeś sobie zdanie na temat sprzętu
produkowanego przez jednego z trzech największych producentów komputerów na
świecie.

-- 
Pozdr.
Przemek
Received on Mon Oct 3 14:05:17 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 03 Oct 2005 - 14:51:02 MET DST