Przemysław Bernat napisał(a):
> Jakie akcesoria? Szuka części.
Części=akcesoria. Taki mały skrót myślowy. Przepraszam, jeśli zrozumiałeś
to opacznie. Na przyszłość będę bardziej precyzyjny
> Polsce! Trudne do uwierzenia, co?
Owszem :)
> Co do fabrycznego opakowania: to już jest patologia, by przez okres
> gwarancji trzymać opakowania do posiadanego sprzętu.
Nie. To moim zdaniem normalne. W końcu fabryczne opakowanie jest najlepiej
przystosowane do przewożenia danego towaru. Opakowanie inne naraża
przewożony sprzęt na możliwość uszkodzenia. Nic więc dziwnego, że serwis z
reguły w karcie gwarancyjnej informuje o konieczności posiadania opakowania
oryginalnego
>Trzebaby jakiś magazyn
> na to wynająć.
Wystarczy standardowa piwnica, które ma większość ludzi mieszkających w tym
kraju
> I rozumiem, że kupno sprzetu używanego z ważną gwarancją,
> ale bez kartonu skutkuje utratą gwaracji?
Nie. Skąd ten dziwaczny pomysł? Nie masz opakowania to kontaktujesz się z
serwisem i prosisz o podesłanie odpowiedniego opakowania. Z reguły nie ma z
tym najmniejszego problemu
> Nikt nie okrada transportów?
Ktoś okrada? To znowu poproszę o przykład :)
>Samochody nie mają wypadków? Codziennie gdzieś
> do kogoś nie dociera paczka, lub dociera uszkodzona.
Śmiesznie piszesz :)
Bardzo mnie bawi takie szukanie na siłę argumentów :)
> Napisałeś części. Szukał ich rozpaczliwie. Czytaj co piszesz.
j/w :)
..i nie gorączkuj się. Więcej luzu i opanowania. To się na pewno opłaci ;)
> Jakich to akcesoriów tak ciągle ludziom brakuje. Stacji dokujących,
> dedykowanych rozszerzeń, baterii? Bo pamięci, karty miniPCI nie mówiąc o
> torbach, klawiaturach czy kartach PCMCIA to są takie same jak u każdego
> innego producenta.
Baterii z reguły, napędów optycznych, zasilaczy itd
Z moich obserwacji wynika, że jest jednak z tym problem. Dotyczy to nawet
osób, które kupiły nowy sprzęt w Stanach. Widocznie nie jest tak różowo co
usiłujesz mi wmówić :)
> Dell też ma Polską gwarancję i opiekę sprzedawcy.
Ciekawe :)
Z tego, co wiem, Dell nie ma standardowo gwarancji polskiej a jedynie
europejską, lecz nie w standardzie. Standardowo ma tylko gwarancję
"amerykańską"
Gdyby miał polską gwarancję to ludzie nie szukali by pomocy u obcych
resellerów tylko kontaktowaliby się z Dell Polska. Jakoś nie widzę by to
robili :>
> Nie przekonamy się wzajemnie.
Ależ ja Cię nie chcę do niczego przekonywać. Każdy ma swoje zapatrywania i
tyle. Dobrze jest wymienić się informacjami bez dorabiania do tego jakieś
ideologii, prawda? :)
-- Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com Tlen: msprungk GG: 1447098Received on Sun Oct 2 17:00:17 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 02 Oct 2005 - 17:51:01 MET DST