Re: nowy czy uzywany laptop?

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sun 02 Oct 2005 - 16:56:34 MET DST
Message-ID: <1p1wbhaji4rvn.6kik2iebqenf$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Przemysław Bernat napisał(a):

> Jakie akcesoria? Szuka części.

Części=akcesoria. Taki mały skrót myślowy. Przepraszam, jeśli zrozumiałeś
to opacznie. Na przyszłość będę bardziej precyzyjny

> Polsce! Trudne do uwierzenia, co?

Owszem :)

> Co do fabrycznego opakowania: to już jest patologia, by przez okres
> gwarancji trzymać opakowania do posiadanego sprzętu.

Nie. To moim zdaniem normalne. W końcu fabryczne opakowanie jest najlepiej
przystosowane do przewożenia danego towaru. Opakowanie inne naraża
przewożony sprzęt na możliwość uszkodzenia. Nic więc dziwnego, że serwis z
reguły w karcie gwarancyjnej informuje o konieczności posiadania opakowania
oryginalnego

>Trzebaby jakiś magazyn
> na to wynająć.

Wystarczy standardowa piwnica, które ma większość ludzi mieszkających w tym
kraju

> I rozumiem, że kupno sprzetu używanego z ważną gwarancją,
> ale bez kartonu skutkuje utratą gwaracji?

Nie. Skąd ten dziwaczny pomysł? Nie masz opakowania to kontaktujesz się z
serwisem i prosisz o podesłanie odpowiedniego opakowania. Z reguły nie ma z
tym najmniejszego problemu

> Nikt nie okrada transportów?

Ktoś okrada? To znowu poproszę o przykład :)

>Samochody nie mają wypadków? Codziennie gdzieś
> do kogoś nie dociera paczka, lub dociera uszkodzona.

Śmiesznie piszesz :)

Bardzo mnie bawi takie szukanie na siłę argumentów :)

> Napisałeś części. Szukał ich rozpaczliwie. Czytaj co piszesz.

j/w :)

..i nie gorączkuj się. Więcej luzu i opanowania. To się na pewno opłaci ;)

> Jakich to akcesoriów tak ciągle ludziom brakuje. Stacji dokujących,
> dedykowanych rozszerzeń, baterii? Bo pamięci, karty miniPCI nie mówiąc o
> torbach, klawiaturach czy kartach PCMCIA to są takie same jak u każdego
> innego producenta.

Baterii z reguły, napędów optycznych, zasilaczy itd

Z moich obserwacji wynika, że jest jednak z tym problem. Dotyczy to nawet
osób, które kupiły nowy sprzęt w Stanach. Widocznie nie jest tak różowo co
usiłujesz mi wmówić :)

> Dell też ma Polską gwarancję i opiekę sprzedawcy.

Ciekawe :)

Z tego, co wiem, Dell nie ma standardowo gwarancji polskiej a jedynie
europejską, lecz nie w standardzie. Standardowo ma tylko gwarancję
"amerykańską"

Gdyby miał polską gwarancję to ludzie nie szukali by pomocy u obcych
resellerów tylko kontaktowaliby się z Dell Polska. Jakoś nie widzę by to
robili :>

> Nie przekonamy się wzajemnie.

Ależ ja Cię nie chcę do niczego przekonywać. Każdy ma swoje zapatrywania i
tyle. Dobrze jest wymienić się informacjami bez dorabiania do tego jakieś
ideologii, prawda? :)

-- 
Markus Sprungk                msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
Received on Sun Oct 2 17:00:17 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 02 Oct 2005 - 17:51:01 MET DST