Re: nowy czy uzywany laptop?

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Mon 03 Oct 2005 - 19:27:31 MET DST
Message-ID: <1vtkdsrhvv4mj$.mnqei2wzxuwj$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

PrzemekB napisał(a):

> Mało wiesz. Czyżby kupionego w Polsce Dell'a trzeba było wozić do naprawy w
> USA, albo Irlandii? Bardzo ciekawe...

Raczej smutne niż ciekawe :>

> Szkoda, że od razu nie napisałeś, że chodzi o Dell'a kupionego poza Polską.

A od kiedy to można go powszechnie w Polsce kupić?

> Ciekawe, czy Acer kupiony w Nowym Jorku - dla ułatwienia model nie
> oferowany na rynku europejskim ma gwarancję i opiekę sprzedawcy w Polsce.

Nie ma. Róźnica jest taka, że ja nie muszę kupować Acera w Stanach skoro
mam go u siebie na miejscu

> Może ich Dell'e są "polisingowe" ze stadionu. To rzeczywiście utrudnia
> kontakt z serwisem.

Na pewno nie są to Delle kupowane w powszechnym obrocie

> Sam sobie dorobiłeś ideologię.

Bzdurki opowiadasz

>Pojęcia nie masz jak wygląda wsparcie dla
> Dell'a w Polsce,

A jak wygląda Mistrzu? Oświeć ciemnego człowieka i błyśnij wiedzą

> a na podstawie jednego klienta, który biega od sklepu do
> sklepu w poszukiwaniu zasilacza wyrobiłeś sobie zdanie na temat sprzętu
> produkowanego przez jednego z trzech największych producentów komputerów na
> świecie.

Wyrobiłem sobie zdanie_na_temat_dostępności_sprzętu Geniuszu

-- 
Markus Sprungk                msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
Received on Mon Oct 3 19:30:13 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 03 Oct 2005 - 19:51:02 MET DST