PrzemekB napisał(a):
> Mało wiesz. Czyżby kupionego w Polsce Dell'a trzeba było wozić do naprawy w
> USA, albo Irlandii? Bardzo ciekawe...
Raczej smutne niż ciekawe :>
> Szkoda, że od razu nie napisałeś, że chodzi o Dell'a kupionego poza Polską.
A od kiedy to można go powszechnie w Polsce kupić?
> Ciekawe, czy Acer kupiony w Nowym Jorku - dla ułatwienia model nie
> oferowany na rynku europejskim ma gwarancję i opiekę sprzedawcy w Polsce.
Nie ma. Róźnica jest taka, że ja nie muszę kupować Acera w Stanach skoro
mam go u siebie na miejscu
> Może ich Dell'e są "polisingowe" ze stadionu. To rzeczywiście utrudnia
> kontakt z serwisem.
Na pewno nie są to Delle kupowane w powszechnym obrocie
> Sam sobie dorobiłeś ideologię.
Bzdurki opowiadasz
>Pojęcia nie masz jak wygląda wsparcie dla
> Dell'a w Polsce,
A jak wygląda Mistrzu? Oświeć ciemnego człowieka i błyśnij wiedzą
> a na podstawie jednego klienta, który biega od sklepu do
> sklepu w poszukiwaniu zasilacza wyrobiłeś sobie zdanie na temat sprzętu
> produkowanego przez jednego z trzech największych producentów komputerów na
> świecie.
Wyrobiłem sobie zdanie_na_temat_dostępności_sprzętu Geniuszu
-- Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com Tlen: msprungk GG: 1447098Received on Mon Oct 3 19:30:13 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 03 Oct 2005 - 19:51:02 MET DST