Autor: Robert Wojciechowski (bigkret_at_medianet.pl)
Data: Sun 14 Feb 1999 - 15:57:04 MET
On Sun, 14 Feb 1999 10:59:04 GMT, "Witek Prytek" <jazz_at_czasnaeb.pl>
wrote:
>Wszelkie pomysly aby "szukac przyczyny awarii" itp, itd sa glupie.
>Serwisant, ma w maksymalnie krotkim czasie (czas to pieniadz) naprawic
>uszkodzenie i oddac sprawny sprzet klientowi
odkrylem w kupionym niedawno sprzecie nieprawidlowo zainstalowany
czytnik DVD - proby jego poprawnej instalacji spelzaly na niczym.
Zadzwonilem do serwisu zeby uzyskac zgode na rozplombowanie sprzeta
i przelozenie DVD na inny kanal albo zmiane slave na master -
kategorycznie zabroniono - polecono przeinstalowac winde.
Przeinstalowalem, bylo jeszcze gorzej.Dzwonie i ponownie proponuje ze
przestawie DVD -polecaja zainstalowac winde na czysty dysk - instaluje
deinstaluje,formatuje trace caly dzien.
Wreszcie (sprawa jest b.pilna) przywoze sprzet do firmy
serwisant po wysluchaniu mnie dlubie deinstaluje formatuje - mijaja
jakie 3-4 godziny (od reki bo szef jest znajomy) i w koncu przestawia
DVD na master.
Wystarczylo posluchac rady klienta.
Robert Wojciechowski
Bigkret Bigkret Bigkret
bigkret_at_medianet.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:13:09 MET DST