Autor: Vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Thu 11 Feb 1999 - 00:01:03 MET
On Wed, 10 Feb 1999 14:27:46 +0100, Mariusz Jaworski
<genesis_at_bonair.waw.pl> wrote:
>Czesc ! I znowu sie zaczyna... ;-)
Wydaje Ci sie :)
>> Zdaje sie ze zapomniales ":)" :)))
> Why ?
Because :) Lubisz sie bawic we wrozke? :)
> TNT2 jeszcze nie ma (tzn. masowo; zreszta - kategorycznie
>protestuje przeciwko nazywaniu TNT_at_0.25 TNT2 !)
A niby czemu? To ja protestuje przeciwko nazywaniu nowego Savage'a
Savage'em 4 :)
>, Voodoo3 bylo
>dopiero "pokazywane", podobnie Savage4 jest anonsowane.
A no wlasnie :) Nie ma ich a juz je polecasz? Skad wiesz jak to bedzie
wygladalo?
> TNT_at_0.25 - sam widziales. Zreszta - nie mozna spodziewac
>sie niczego nowego po - w gruncie rzeczy - tym samym scalaku.
On niekoniecznie bedzie identyczny. Gdzieniegdzie przebakuja o AGP x4
i 32 MB pamieci. Narazie nie jest to potwierdzone ale kto wie ...
>Voodoo3 ciagle nie ma DIME i o ile mi wiadomo nie ma rendering'u
>true color (poza tym chyba tylko 16MB pamieci ?).
DIME nie ma, 32 bitow tez nie ma. Pamieci ma miec w najwyzszej wersji
do 32 MB. Podobno 16 bitow jest duzo ladniejsze od innych kart - ale
dopoki nie zobacze to sie nie wypowiadam
> W tym zestawieniu Savage4 prezentuje sie ciekawie. ;-)
> Postulowane (miedzy innymi) przez Ciebie AGPx4, 32MB RAM'u,
Czyli jednak 8 MB nie wystarcza, co? :))))
>MultiTex. w jednym cyklu... I wreszcie max. 140MHz CLK (co oznacza
>ze te 125MHz chyba bedzie jednak wreszcie standardem dla Savage4).
Nie widze zwiazku. Pojawi sie Savage 4 to zwykly zniknie. Jeszcze
nigdy nie zauwazylem zeby cz. nowej karty miala wplyw na stare
> Aha - jeszcze wazna informacja - dosyc stara ale uwazam ze
>istotna. Tom Pabst pisal kiedys, kiedys ze Diamond "z radoscia"
>przestal produkowac karty oparte na scalakach S3. I...
> Zmadrzal ! Jednak bedzie produkowal karty na Savage'ach...
Nie wiem czy zmadrzal :) Zobaczymy jak im ta karta wyjdzie. Mam
nadzieje ze S3 wyciagnelo wnioski ze swoich poprzednich kart i
wreszcie wypuszcza na rynek karte z porzadnymi driver'ami
> I jeszcze jedno; na Savage3D rzeczywiscie w Unreal'u @16bit
>jest dither - i - rzeczywiscie trzeba przyznac ze okrutny
>(siermiezny ;-))). Ale - na Voodoo2 tez jest dithering !!!
Przesadzasz :) Ja dithering'u nie widze - banding natomiast owszem.
Ale az tak bardzo mi to nie przeszkadza :)
> I - musze przyznac ze mi sie nie podoba. Probowalem go
>wylaczyc, w driver'ach, w ustawieniach Unreal'a. Co prawda
>nie jest tak przykry jak na Savage3D (na S3D sa to "kwiatki",
>na Voodoo2 - mam po prostu siatke) - ale jest i nic nie moge
>zrobic.
> No i w tym jest problem: na Savage3D moge dither "wylaczyc"
>(wlaczajac 32 bity), na Voodoo2 nie... :(
Ja na TNT nie mam dithering'u ani w 16 ani w 32 bitach :) A przy
najnowszych driver'ach TNT w Unreal'u pomyka az milo :)
> Ostatnio w Unreal'a gram na Savage3D, przy (do czego sie
>przyznaje bez bicia) zmniejszonej rozdzielczosci z 800x600
>(Voodoo2 + dither) na 640x480 (Savage3D @32 bity, bez
>dither'u). I jest cool ! :-)
Ja tam wole 1024/768 32 bity na TNT :) Fakt ze ciut wolniej niz na V2
w 800/600 ale za to jak ladnie :) Nawet bez patch'a 221 chodzi OK
> Znowu zanosi sie na przewlekla dyskusje ?
Mam nadzieje ze nie :)
>
> Pozdrawiam serdecznie...
> M.
>Mariusz Jaworski
Pozdrowienia
Vindex
dzial hardware magazynu Wirtu_at_l - www.wirtual.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:12:05 MET DST