Autor: Rafal Wlodarczyk (rafal_at_unforgettable.com.spamproof)
Data: Thu 11 Feb 1999 - 03:52:36 MET
>>Voodoo3 ciagle nie ma DIME i o ile mi wiadomo nie ma rendering'u
>>true color (poza tym chyba tylko 16MB pamieci ?).
>
>DIME nie ma, 32 bitow tez nie ma. Pamieci ma miec w najwyzszej wersji
>do 32 MB. Podobno 16 bitow jest duzo ladniejsze od innych kart - ale
>dopoki nie zobacze to sie nie wypowiadam
Podobno jednak biora pod uwage wersje z 32bpp. Ale masz racje - poczekamy,
zobaczymy.
>> W tym zestawieniu Savage4 prezentuje sie ciekawie. ;-)
>> Postulowane (miedzy innymi) przez Ciebie AGPx4, 32MB RAM'u,
>
>Czyli jednak 8 MB nie wystarcza, co? :))))
A z tym AGPx4 w Voodoo3 to tez smieszna historia bo i tak ma nie obslugiwac
AGP-texturing. Czyli AGP a la Banshee.
>>MultiTex. w jednym cyklu... I wreszcie max. 140MHz CLK (co oznacza
>>ze te 125MHz chyba bedzie jednak wreszcie standardem dla Savage4).
>
>Nie widze zwiazku. Pojawi sie Savage 4 to zwykly zniknie. Jeszcze
>nigdy nie zauwazylem zeby cz. nowej karty miala wplyw na stare
Chyba mial na mysli, ze 125MHz bedzie mial nowy. Ale co to za roznica, liczy
sie i tak wydajnosc koncowa produktu. ELSA TNT ma teoretycznie najszybsza (i
najdrozsza) pamiec a jest najslabsza.
>> I jeszcze jedno; na Savage3D rzeczywiscie w Unreal'u @16bit
>>jest dither - i - rzeczywiscie trzeba przyznac ze okrutny
>>(siermiezny ;-))). Ale - na Voodoo2 tez jest dithering !!!
>
>Przesadzasz :) Ja dithering'u nie widze - banding natomiast owszem.
>Ale az tak bardzo mi to nie przeszkadza :)
A ja Unreal i tak nie lubie. I nie potrzebna mi karta specjalnie do niego.
Wole aby bardziej standardowo zrobione gierki pomykaly szybko.
>> Znowu zanosi sie na przewlekla dyskusje ?
>
>Mam nadzieje ze nie :)
A ja mam nadzieje, ze tak. Tyle, ze po ukazaniu sie kart.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:12:07 MET DST