Autor: Vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Thu 11 Feb 1999 - 00:01:01 MET
On Wed, 10 Feb 1999 12:59:44 +0100, "/\\_/\\_/\\"
<ab171954_at_students.mimuw.edu.pl> wrote:
<ciach>
>tak bardzo sie nie znam :(
Nie ma takiego obowiazku :) I tak jestes jedyna dziewczyna jaka znam
ktora zna sie na sprzecie :)
> - czym charakteryzyje sie Sensaura ?? ;)
To poprostu kolejna metoda na uzyskanie dzwieku 3D - ale AFAIK zadna
gra nie korzysta z tego bezposrednio
<ciach>
>he, nie mozna miec wszysktiego :)) za taka cene
Za Vortex'a placisz niewiele wiecej a nie ma zadnych problemow :) Tyle
ze midi jest gorsze
<ciach>
>zwykly na GF1
>Revision 3.7 albo 3.4 (rany niepamietam - nie jestem teraz w domu)
Az tak dokladnie nie musi byc :)
>w kazdym razie tego co mial juz mikser z regulacja glosnosci.
Ale Gravis'a PNP juz to nie dotyczy :) Inny uklad :) Zreszta zwykly
GUS to juz prehistoria
<ciach>
>powiedz cos o DLS-ach, jest oprogramowanie do ich tworzenia
DLS to kolejny "standard" MS - jest juz kilka wersji DLS i niestety
banki z roznych wersji nie pasuja do siebie. Problemy z bankami sa
praktycznie na kazdej karcie z obsluga DLS - Sonic Vibes, Yamaha 724,
Vortex, Vortex 2 itd. Konwersje mozna zrobic np. z sf2 AWave'em - ale
niekoniecznie wygenerowany DLS bedzie chodzil z Twoja karta
>czemu maja ograniczona wielkosc - siedze w temacie od niedawana wiec nie
>wiem
To jest uzaleznione od sterownikow/procesora karty. Od tego zalezy
maksymalna wielkosc DLS'a jaka mozesz wykorzystac. W wypadku 724 nie
udalo mi sie jeszcze zaladowac zadnego banku 8MB - mimo tego ze na
Vortex'ie 2 nie bylo z tym problemu. Na Vortex'ie 1 tez mi sie nie
udalo
>I kos wczesniej kiedys mowil ze DLS-y nie pasuja do y-724 - prawda li to ?
AFAIK to jednak pasuja
<ciach>
>eee, no do zwyklego tez ;))
Ale zwykly ma tylko 1 MB - a PNP nawet 16 MB :)
>po za tym jakby tak ograniczyc DLS-a do instumentow GM, to tez by mozna
>poprawic jakosc.
Problem w wielkosci DLS'a
> Powiedz myle sie - kompresja w DLS-ach jest
>realizowana podobna
>metoda jak w MP3 - bo tak wychodzi, ze 10:1 i czy procesor sam sobie
>obrabia dane z DLS-ow ?
Tu Ci nie pomoge - nie znam metody kompresji DLS'ow. A procesor raczej
sam ich nie obrabia - za bardzo by go to obciazalo
>bo jak tak to teraz widac, dlaczego latwo mozna realizowac efekty
>polegajace na machinacjach z widmem (EQ, Distortion)
Moze - a moze nie :) Nic pewnego w tym temacie niestety nie wiem
<ciach>
>ja tam nie widze roznicy - z 3d wide i bez 3d wide
>sprawdzalam NBechem
Widac nie jest to realizowane przez procesor
>jak wlacze XGedita i zapuszcze mida z efektami to tak:
>bez tego mam w Nbenchu integery 346 MOPS a jak wlacze mida to spada do 320
>MOPS
>koprocesor tez troche przymiera tak z 15%
To chyba jednak wina XGEdit'a
>a przy okazji - to 3d Wide u mnie nie szumi, jest za to inne zjawisko -
>obcina troche pasmo od dolu, i traci sie troche basow - ale to akurat
>mozna naprawic. :)
To juz specyfika realizacji tego efektu na 724 - na innych kartach
wyglada to roznie
>
>hej
>Patrycja
Pozdrowienia
Vindex
dzial hardware magazynu Wirtu_at_l - www.wirtual.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:12:05 MET DST