Re: Savage3D z AOpen (PA70D). <- Ech...

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 13 Jan 1999 - 10:09:00 MET


Cześć,

Sorry, że się wcinam do dyskusji.

Mariusz Jaworski wrote:

> A wracajac do Mon2 - miales jakies 50fps'ow, tak ? I miales
> widoczne "spowolnienia" ? Czyli jak - od 30fps do 70fps ???

Dzięki Tobie przetestowałem mon2.dm2 na Rivie TnT (Diamond Viper @
110/125MHz) i CA416MHz. W Quake ustawiłem max. performance wg. Wojo. VSync
jest u mnie w OpenGL zawsze włączony (bo nie nadaje się do oglądania przy
wyłączonym :-) dlatego podaje wartość odświerzania dla poszczególnych trybów
:

640x480 16bit = 115 fps (VSync 120MHz)
800x600 16bit = 96 fps (VSync 100MHz)
1024x768 16bit = 61 fps (VSync 85MHz)

Smigało aż miło. Potem przełączyłem na 32bity i tu jakbym wlazł na minę.
Dramatyczny skok prędkości. Średnio może to nie wygląda aż tak tragicznie
(dla 640) ale obraz strasznie szarpał. Po prostu w pewnych momentach zwalniał
do IMHO kilku fps a zaraz przyspieszał do kilkudziesięciu : 640x480 32bit =
38 fps, 800x600 32bit = 18 fps, 1024x768 32bit = 11 fps :-). Aha, na 512 i
32bit większość tekstur się jeszcze mieści w pamięci bo wyszło 75 fps. Swoją
drogą sprawdzę jak na 32bit chodzi Savage w mon2 :-)))

Właśnie zabrałem się do testowania Savage3D. Myślę, że wyniki i opinie kogoś
zainteresują, biorąc pod uwagę IMHO zbyt dużą polaryzację poglądów na naszej
liście.

Pozdrawiam.
Kris.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:04:38 MET DST