Re: Savage3D z AOpen (PA70D). <- Ech...

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Thu 14 Jan 1999 - 15:51:25 MET


Hej !

Kris wrote:
> Sorry, że się wcinam do dyskusji.
 ??? To w zasdzie my powinnismy sobie odpuscic ta straszliwa,
publiczna dyskusje...

> 640x480 16bit = 115 fps (VSync 120MHz)
> 800x600 16bit = 96 fps (VSync 100MHz)
> 1024x768 16bit = 61 fps (VSync 85MHz)
 Ufff... Szybko...
 A swoja droga - nie sprzedalbys tego monitora ? Oddam za niego
Volvo S40... A ile ma w "H" ? :-DDD

> [...] Swoją
> drogą sprawdzę jak na 32bit chodzi Savage w mon2 :-)))
 Ciekawe sa problemy TNT i 32 bitow... Jesli Savage3D i 32 bity - to
musi to
byc ICD. MiniGL ma tylko 16 bitow; aby zrobic rendering 32 bity musisz
miec
pulpit na 32 bitach.
 W Unreal'u mialem, przy przejsciu z 16 bitow na 32 bity okolo 30%
spadku
wydajnosci... :-\

> Właśnie zabrałem się do testowania Savage3D. Myślę, że wyniki i opinie kogoś
> zainteresują, biorąc pod uwagę IMHO zbyt dużą polaryzację poglądów na naszej
> liście.
 :-) a twoje czasem nie beda spolaryzowane ??? :-)

 Pozdrawiam...
                           M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:05:05 MET DST