Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Wed 13 Jan 1999 - 09:52:28 MET
Hej !
> >W moim TV (skladak !!! :)
> Kazdy jest skladakiem :)
Tymi recami !!!
> [...] Do dzis pamietam zamiennik dolby B w jednym z
> magnetofonow diory :)
CNRS-2. Wow - co za technologia; chyba po 7 tranzystorow na kanal...
> > Wiesz... Kolba do lutowania rynien nie wchodzi w rachube. Podobnie -
> >- nie nadaje sie do tego transformatorowka... ;-)
> Wszystko zalezy od tego jaki efekt chcesz osiagnac :))
Co masz na mysli ? ;-)
> > Coz... Wiesz, ze w specyfikacji PC100 Intel'a pamieci powinny
> >miec wlasnie 6ns ?
> Intel pisze rozne ciekawe rzeczy :) [...]
Aha.
> Wg specyfikacji Hitachi ich kosci
> 6 ns moga chodzic nawet powyzej 140 MHz
A wg firmy sprzedajacej te PC-100 - nawet 166MHz
(odwrocili 6ns) !!!
> Mysle ze ciezko Ci bedzie znalezc 6ns pamieci po 2MB na kostke - i w
> tym jest problem. 16 kostkowej 32 6 ns to ja jeszcze nie widzialem
Fakt... 6ns rowniez nie widzialem. Ale licze na to, ze ktos to robi
i - uda mi sie zdobyc...
> 8ns to tylko czas dostepu - licza sie jeszcze cykle dostepu i CAS
Nie wnikam - moja wiedza "szczegolowa" skonczyla sie na 41256...
Co nie oznacza - ze nie bede musial zajrzec do specyfikacji przed
zabawa w lutowanie; kurcze - sluchaj, nie wiem, pewno szybciej
tego swojego Herculesa sprzedam (i kupie ta wersje "Top" ;).
> > Ale nie planuje przelutowywac Savage3D !!! Po prostu zapodam
> >nowa karte ! Zreszta - chyba BGA strasznie trudno wylutowac... ;-)
> Jak masz dobry sprzet to mysle ze nie tak trudno :)
No co Ty ? Tego w lapkach nie zrobie... A maszyny do lutowania
na fali - jednak nie mam...
> > No wiesz - dwie jednostki teksturujace, AGPx4 (ktos pisal o tym, ze
> >dopiero AGPx4 da szanse na sensowny speed teksturowania przez AGP -
> >- wiesz kto to pisal ? :-))) ),
>
> Wiem - i pisalem jeszcze ze do tego beda potrzebne jeszcze lepsze
> pamieci i szybsze taktowanie :) Bez RamBus'a albo DDR'a sie nie
> obedzie :)
#$%@& !!! I jeszcze co ? Przeciez to juz nie problem Savage3D a
raczej plyt glownych...
> > 32MB,
> A po co? Przeciez pisali ze "8 MB should be enough for everyone" :))))
Moze nadal tak mysla... Ale - skoro rynek krytykuje Savage3D za
te 8MB - to czemu nie dolozyc jeszcze z jeden bit adresowy - al-
bo - najlepiej dwa !!! :-)))
> > 270MHz,
> To akurat bajer
Zgadzasie. A co powiesz na 300MHz Voodoo3 ?
> > i _max_ 163MHz (no to
> >chyba 125 bedzie nominal ? ;).
> Pewnie tak :)
No. ;-)
> <ciach>
> > Juz mnie zaciekawiles. W chwili wolnej lece na
> > http://www.3dlabs/com.
_W_chwili_wolnej._
Ale - juz sprawdzam...
...sprawdzilem...
> I jak wrazenia? :)
I...
Cienko !!!
Well... No chyba ze sprawdzi sie to co do joty (a nie jak
TNT na 125MHz ;-\ ). 3DLabs tez sie chwala 250 texel'ami na
sekunde; na moj gust oznacza to 125MHz... ;-) Chociaz - pisza
o podwojnie teksturowanych 250 texel'ach/sec... Kto wie - moze
i jest to rewelacja...
A wracajac do Mon2 - miales jakies 50fps'ow, tak ? I miales
widoczne "spowolnienia" ? Czyli jak - od 30fps do 70fps ???
> > Faktem jest ze kilku sie skaleczylo... :((( Ale tak juz to jest -
> >- jesli S3 sprzedaje chip'y byle komu...
> Klopoty z noname'ami sa niezalezne od chipset'u ...
Ale - oczywiscie no-name'ow ze scalakami S3 jest najwiecej...
> > SBLive!, kieszen do dysku, OmniWriter, Asus x40. To chyba wszystko.
> To ekstra :)))
A - zapomnialem - ma jeszcze ZIP'a i FDD 1.44 !!!
> > A na powaznie - sprzedal kompa i planuje Celerona 333. Wczoraj uswia-
> >domilem go ze pojawily sie Celerony 366 i 400. Poza tym - Socket370 i
> >ZX.
> Erm. Poprawka - AFAIR to do socket 370 jest ZA a ZX to taki obciety BX
> (tez pod slot 1). Gdzies nawet widzialem opis plyty pod slot 1 na
> ZX'ie
Nie ma co poprawiac - nie wnikalem - po prostu pojawila sie podstawka
(wraca nowe :-D) i nowy chipset. A czy ZX jest do Socket370... TCH
sprzedaje ZX z 370 pod Celerony...
> Vindex
Pozdrawiam, moze dzisiaj jeszcze zdaze podzielic sie moimi wrazeniami
z Musica Theoria 2... ;-)
Najlepszego...
M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:04:38 MET DST