Helmy VR - dlaczego nie wypalilo?

Autor: Paweł Radecki (radeckip_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 26 Aug 1998 - 18:31:57 MET DST


 Wydawało mi się rok - 2 lata temu, że boom na helmy VR zaczął się i w
1998 będę już dawno miał takowy. Tymczasem nic. Sprawa zakończyła się.

Co powstało? Cybermaxx? Podobno był dobry, i co? Zawiódł pierwszy
VFX1, podobno był ciasny, oczy męczył. No i jeszcze virutal-i glasses.
Około 1800 za hełm, który podobno można było zastosować jako zwykły
monitor albo TV i do tego przystawka za 1000 badająca ruch głowy. To
mogło już być przepchane, gdyby ceny choć troszkę spadły. Dlaczego
więc nic się nie stało? LUDZIE!!!! VR!!!! Jak to jest w tej chwili,
czy któreś z powyższych urządzeń jeszcze zipie? Są jakieś uaktualniane
drivery, współpraca z nowymi i starymi gierkami? Przecież jes t już od
dawna Direct-X, zaimplementowanie obsługi samego hełmu byłoby bardzo
łatwe. A gdyby coś takiego było pod DX, to i ludzie od softu ruszyliby
dupami...
.
 Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl pawrad_at_polbox.com
                      
~90 JPG, 200<MP3 z meczow http://friko.onet.pl/ko/radeckip
* MP3: bramki z WC98,
* JPG: Seaman, H Flo, T A Flo,



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:32:33 MET DST