Re: Helmy VR - dlaczego nie wypalilo?

Autor: [Tomek] (tom_at_sprint.com.pl)
Data: Wed 26 Aug 1998 - 19:43:21 MET DST


Helmy VR sa drogie bo nikt ich nie kupuje..
Nikt ich nie kupuje bo sa drogie i malo gier je obsluguje...
Malo gier je obsluguje,bo Nikt z nich nie kozysta..
Nikt z nich nie kozysta bo sa drogie..

Gdyby tak zlikwidowac ktores ogniwo to helmy VR zdobylyby popularnosc

Paweł Radecki wrote in message <35ea3746.1943305_at_news.tpnet.pl>...
>
> Wydawało mi się rok - 2 lata temu, że boom na helmy VR zaczął się i w
>1998 będę już dawno miał takowy. Tymczasem nic. Sprawa zakończyła się.
>
>Co powstało? Cybermaxx? Podobno był dobry, i co? Zawiódł pierwszy
>VFX1, podobno był ciasny, oczy męczył. No i jeszcze virutal-i glasses.
>Około 1800 za hełm, który podobno można było zastosować jako zwykły
>monitor albo TV i do tego przystawka za 1000 badająca ruch głowy. To
>mogło już być przepchane, gdyby ceny choć troszkę spadły. Dlaczego
>więc nic się nie stało? LUDZIE!!!! VR!!!! Jak to jest w tej chwili,
>czy któreś z powyższych urządzeń jeszcze zipie? Są jakieś uaktualniane
>drivery, współpraca z nowymi i starymi gierkami? Przecież jes t już od
>dawna Direct-X, zaimplementowanie obsługi samego hełmu byłoby bardzo
>łatwe. A gdyby coś takiego było pod DX, to i ludzie od softu ruszyliby
>dupami...
>.
> Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl pawrad_at_polbox.com
>
>~90 JPG, 200<MP3 z meczow http://friko.onet.pl/ko/radeckip
>* MP3: bramki z WC98,
>* JPG: Seaman, H Flo, T A Flo,
>
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:32:33 MET DST