Re: AD: pomoc zdalna

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 17:02:49 MET
Message-ID: <slrngkfk99.gjl.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Paweł Goleń"
>> Szkoda tylko, że nie ma w Windows innej możliwości sprawdzenia dlaczego
>> coś na koncie użytkownika nie działa niż użycie jego hasła (obojętne czy
>> użytkownik je wpisze, czy poda, a serwisant będzie je wpisywał).
>Jest, pomoc zdalna właśnie. "Przejmuje się" wówczas sesję użytkownika i
>działa w jego kontekście. No i wygodne, dupy nie trzeba ruszać :)

OK, nie dość dokładnie się wyraziłem. Np. debugowanie samego procesu
logowania. Tego nie zrobisz sensownie ani przez runas ani przez pomoc
zdalną.

-- 
\------------------------/ Microsoft  Office 2000: Inteligentne aplika-
|  Kruk@epsilon.eu.org   | cje
| http://epsilon.eu.org/ | 
/------------------------\ 
Received on Tue Dec 16 17:05:08 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 16 Dec 2008 - 17:42:01 MET